راهنمای سئو برای محتوای Ambient Computing
سئو محتوا چیست چگونه محتوا را سئو کنم قواعد سئوی محتوا
در آن جا میتوانید ببینید که کلمات کلیدی منتخب شما تا چه حد رایج هستند و درجه سختی آنها چقدر است و همچنین آیا در طول ماه گذشته حداقل ۱۰۰ بار در اینترنت جست و جو شدهاند یا نه. موضوعات مرتبط به حوزه کاری وبسایت و بهروز را برای تولید محتوا پیدا کنید. هرچه تعداد این سرنخها بیشتر باشد، کارشناس سئو در تولید و انتشار محتواهای سئو شده موفقتر عمل کرده است و توانسته رتبه بهتری در نتایج بهدست آورد. زمانیکه سرعت یک وبسایت پایین باشد کاربران سریع از آن خارج میشوند و درنتیجه رتبهی وبسایت ما کاهش پیدا میکند. هرچه حجم تصاویر بیشتر باشد، بارگذاری آنها زمان بیشتری میخواهد و وبسایت را سنگین و کند میکند.
هر وبلاگی که نوشته می شود فرصتی جدید برای دستیابی به افزایش رتبه در گوگل است. بنابراین در مقالاتی که می نویسیداز کلمات کلیدی بلند (Long Tail) استفاده کنید و توجه داشته باشید که هدف از ایجاد مقاله جذب مخاطب و راهنمایی به او است. همچنین برای بازخورد بهتر، در تولید مقاله استفاده از استراتژی سئو داخلی که شامل اضافه کردن کلمات کلیدی در عناوین، آلت تصاویر، متاتگ ها و … می شود را فراموش نکنید. الگوریتم موبایل گدون یکی از الگوریتم های گوگل است که در سال ۲۰۱۵ معرفی شد و تمرکز ویژهای روی بهبود تجربهی افرادی که از موبایل برای دسترسی به وب سایتها استفاده میکنند. این الگوریتم در سال ۲۰۰۳ و با هدف بهبود نتایج جستجو از طریق شناسایی وب سایتهای معتبر و مرتبط در یک حوزهی خاص بود. Hilltop به جای بررسی تمامی وبسایتها، بر صفحات تخصصی (Expert Pages) تمرکز میکند.
ارائه آموزش های مداوم و دوره های آموزش سئو برای به روز نگه داشتن اعضای تیم با جدیدترین روندها و بهترین شیوه های سئو بسیار لازم است. یک تیم آگاه، کلید ساخت یک برنامه موفق سئو و تولید محتوای با کیفیت است. اگر از اینکه گوگل محتوای شما را برای آموزش مدلهای هوش مصنوعی خود استفاده میکند ناراضی هستید، متاسفانه باید بدانید که نمیتوانید از قرار گرفتن در AIO خودداری کنید. گوگل این ویژگی را بخشی از امکانات جستجو میداند، به همین دلیل امکان حذف خودکار از آن وجود ندارد. الگوریتم های گوگل قوانین مربوط به نحوهی امتیازدهی به وبسایتهای مختلف را مشخص میکنند.
این ابزار از ChatGPT برای ایجاد ۵ پیشنهاد عنوان بر اساس محتوای شما استفاده می کند. شما می توانید پیشنهاد دلخواه خود را با کلیک یک دکمه اضافه کنید و آن را بر اساس آن تغییر دهید. سینداد یعنی هدیهی سیمرغ، یا فرزند سیمرغ؛ به عبارتی یعنی خود سیمرغ، با همه ی شگفتی هایش، اما جوانتر و سرزنده تر. از سال ۱۳۸۵ دانش مان را به صورت خدماتی در حوزه ی هاستینگ، شبکه و تولید نرم افزار در اختیار مشتریان مان قرار داده ایم و به این افتخار می کنیم که تک تک آنها تا به امروز همراه ما مانده اند. باور داریم که سینداد صرفاً یک شرکت نیست، بلکه نوعی باور است به ارائه ی شگفت انگیز از هر چیز.
هدف این الگوریتم، افزایش سرعت ایندکسگذاری محتواها در موتور جستجوی گوگل بود. با همین ویژگی، محتواهای جدید و همچنین محتواهای بهروزرسانی شده، اولویت بیشتری پیدا کردند؛ موضوعی که در سال بعد، با الگوریتم تازگی محتوا، تکمیلتر شد. بله، هوش مصنوعی میتواند محتوایی بهینه سازی شده برای موتورهای جستجو تولید کند. با این حال، باید محتوا را پس از تولید ویرایش و بازبینی کنید تا از کیفیت و دقت آن اطمینان حاصل کنید. استخدام نویسندگان و تولیدکنندگان محتوا میتواند هزینهبر باشد، اما با استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی، میتوانید این هزینهها را به میزان قابل توجهی کاهش دهید. این ابزارها به شما این امکان را میدهند که با صرف هزینه کمتر، محتوای با کیفیت و متنوع تولید کنید.
در ادامه مراحلی آورده شده است که در آن متخصصان سئو برای تولید بهترین محتوا طی میکنند. در اینجا یک راهنمای گام به گام در مورد نحوه تولید محتوا توسط متخصصان سئو آورده شده است. اگر از وردپرس استفاده میکنید، مطمئن شوید که پرمالینکهای شما از عنوان مقاله به عنوان پسوند استفاده میکنند. میتوانید به تنظیمات پرمالینک در وردپرس رفته و گزینه Post Name را به عنوان پرمالینک خود انتخاب کنید. URL به معنای Uniform Resource Locator همان آدرس یکتای هر وبسایت است که هر وبسایت را از دیگری متمایز میکند. URL پایدار (evergreen URL) آدرسی است که تغییر نکند و همیشه ثابت باشد.
80% از استراتژی خود را بر روی کلمات کلیدی همیشه سبز متمرکز کنید که میدانید برای مدت طولانی قابل اعتماد هستند و تنها 20% را بر روی کلمات کلیدی ترند یا پرطرفدار خرج کنید. به عنوان مثال، در حال ایجاد یک کمپین وبلاگنویسی برای یک مشتری کمپینگ با موتورسیکلت هستید، متوجه شدیم که بیشتر مخاطبان آنها مردان میانسال با بودجه کافی برای هفتهها سفر هستند و با مشکلات خاصی روبرو شدیم. با پاسخ دادن به این سوالها دید بهتری از مخاطب هدف خود پیدا میکنید و در نتیجه محتوایی که تولید میکنید بیشتر متناسب با آنها خواهد بود. به طور معمول، این جایی است که افراد اطلاعات مورد نیاز برای تبدیل شدن به مشتری را پیدا میکنند. بیاموزید که چگونه مانند یک سئوکار حرفهای فکر کنید تا محتواهایی که تولید میکنید بهترین عملکرد را داشته باشند. فقط کافی است از این ابزار کارآمد و رایگان استفاده نمایید و مشکلات صفحات و محتواهای خود را به خوبی بررسی کنید، پس تا انتهای محتوا همراه ما باشید.
در جدول زیر، خلاصه اطلاعات مربوط به تمام الگوریتم های گوگل ارائه شدهاست تا بتوانید با دید عمیقتری از آنها در بهینه کردن موتورهای جستجو (Search Engine Optimization) سایت خود استفاده کنید. الگوریتم های گوگل (Google Algorithm) به مجموعه قوانینی گفته میشود که این موتور جستجو برای جریمه کردن وبسایتهای متخلف و همچنین نحوهی امتیازدهی به وبسایتها در نظر میگیرد. به همین دلیل است که اکثر این الگوریتمها، تشویقی نیستند؛ بلکه اگر آنها را رعایت نکنید، با کاهش رتبه در گوگل مواجه میشوید. خیر، هوش مصنوعی یک ابزار کمکی است و نمیتواند به طور کامل جایگزین نویسندگان انسانی شود. هوش مصنوعی میتواند در تولید محتوا به نویسندگان کمک کند، اما در نهایت این انسان است که باید محتوا را ویرایش و شخصی سازی کند.
یکی از نکات مهم دیگر که باید در اصول سئوی محتوا به آن پایبند باشیم، سئوی متا دیسکریپشن است. مقاله کامل بهینه سازی تصاویر در کامی سئو و همظنین معرفی بهترین سایت های کاهش حجم تصویر میتواند به شما در بهینه سازی عکس ها بسیار کمک کند. قطعا شما باید محتوایی بنویسید که تمام ذکر و فکرش رفع نیاز مخاطب باشد، اما در کنار آن رعایت اصول محتوای سئو شده از مهمترین فاکتورهایی است که در موفقیت یک محتوا نقش دارند. برای مثال اگر بخواهید یک مثاله در خصوص این بنویسید که کلمه کلیدی آن “وردپرس” باشد یکی از کارهایی که Yoast می کند این است که محتوا را تجزیه و تحلیل کرده و چگالی این کلمه را در محتوای تان به شما نمایش می دهد. به طور کلی حداقل 0.5 % و حداکثر 1.5 % چگالی مناسبی کلمه کلیدی در محتوا محسوب می شود.
با پوشش دادن آن کلمات کلیدی در مقاله خود، میتوانید آن را جامعتر، آموزندهتر و مفیدتر کنید. خوانایی عامل مهمی است که توسط موتورهای جستجو مورد توجه قرار می گیرد. مقالاتی که خواندن آنها آسانتر است اغلب از مقالاتی که تجربه کاربری خوبی ارائه نمی دهند رتبه بالاتری دارند. سومین نکته برای نوشتن پمحتوای سئو شده انتخاب عنوان بهینه برای پست وبلاگ می باشد. توصیه می کنیم از ابزارهای تحقیق کلمات کلیدی مانند Semrush استفاده کنید.
توضیحات متا یک متا تگ HTML است که می توانید به هر صفحه ای اضافه کنید. هدف آن ارائه شرح کوتاهی از مقاله شما برای موتورهای جستجو و سایر خزنده ها است. این عبارت جستجویی است که کاربران شما به احتمال زیاد از آن برای جستجوی مقاله شما استفاده می کنند. نیازی نیست به حدسهای کور تکیه کنید، بهویژه زمانی که میتوانید برای یافتن اینکه کاربران دقیقاً به دنبال چه چیزی هستند، تحقیق در مورد کلمات کلیدی انجام دهید. اگر به سادگی پست های وبلاگ خود را منتشر می کنید و سئوی وردپرس را بهینه نمی کنید، در این صورت میزان ترافیکی که می توانید دریافت کنید و درآمدی که می توانید کسب کنید را محدود می کنید.
شما کافی است موضوع و کلمات کلیدی مورد نظر خود را به ابزار بدهید، و ابزار در عرض چند ثانیه محتوای متنی مورد نظر شما را تولید خواهد کرد. این ابزارها به شما کمک میکنند تا در زمان صرفهجویی کنید و محتوایی با لحن و سبک مورد نظر خود تولید کنید. اگر هدف شما جذب مخاطبان از کشورهای مختلف است، توجه به سئو بینالمللی ضروری است. سئو بینالمللی شامل بهینهسازی وبسایت برای موتورهای جستجو در کشورهای مختلف، استفاده از زبانها و محتوای بومیشده، و توجه به تفاوتهای فرهنگی است. برای این کار میتوانید از تگهای hreflang استفاده کنید که به گوگل نشان میدهد کدام نسخه از وبسایت شما برای کدام کشور یا زبان مناسب است.
چند سال پیش، گوگل یک الگوریتم جستجو به نام مرغ مگس خوار Hummingbird را ارائه کرد. در اینجا، Industry Study همبستگی بین لینک های خروجی و رتبه بندی گوگل را نشان داد. Convert Kit و Mailchimp فقط دو نمونه از ابزارهای بازاریابی از طریق ایمیل هستند که می توانند به شما کمک کنند لیست ایمیل خود را رشد دهید و میزان بازدید و بازده بیشتری ایجاد کنید. به همین دلیل یک قسمت اساسی از فرآیند نوشتن مطالب ما جمع آوری ورودی از مخاطبان هدف ما از طریق نظرسنجی مخاطبان است. شاید شما یک مقاله قدیمی در وبلاگ داشته باشید که در ابتدای انتشار محبوب بوده است، اما در انتهای وبلاگ شما قرار گرفته است.
بینش هایی که از این ابزارها به دست می آورید، کمک به جهت دهی برنامه تولید محتوای شما می کند. جالب است که این درصد وقتی به جستجوهای مرتبط اضافه شد، به 60.4٪ افزایش پیدا کرد. همچنین، محتوای رتبه اول دارای 53٪ شانس نمایش در AI Overviews بود، در حالی که محتوای رتبه دهم تنها 36.9٪ شانس داشت. این نتایج نشان میدهد که برخلاف ماههای اولیه سال 2024، گوگل در حال حاضر محتواهای خارج از ده رتبه برتر را کمتر در مرور هوش مصنوعی نشان میدهد. از ترفندهایی که برای بک لینک سازی استفاده می شود، ایجاد محتوای باکیفیت است تا مخاطبان از محتوای شما به عنوان ایده یا منبع در قسمتهای مختلف سایت، استفاده کنند و لینکدهی انجام شود.
استفاده از این کلمات کلیدی یکی از مهمترین اصول سئوی محتوا به شمار میرود. از تکنیک های سئو باید به تحقیق گپ کلمه کلیدی اشاره کرد، تحقیق گپ کلمه کلیدی برای افرادی که به دنبال بهبود سئو و افزایش ترافیک وبسایت خود هستند بسیار حیاتی است. این فرآیند به شما کمک میکند تا نقاط ضعف استراتژی کلمات کلیدی خود را شناسایی کرده و به بهبود عملکرد سئوی خود بپردازید. در صورتی که به اشتباه کلمات کلیدی کمارزش یا بدون پتانسیل رشد را هدف قرار دهید، نه تنها نتایج دلخواه را به دست نخواهید آورد، بلکه ممکن است از رقبای خود عقب بمانید. به همین دلیل، تحقیق گپ کلمات کلیدی به شما اجازه میدهد تا بررسی کنید که رقبای شما از چه کلماتی استفاده میکنند و شما چگونه میتوانید استراتژی خود را بهبود دهید. راهکارهای بهبود سئوی سایت چیست؟ در اصل سئو جزو ضروریترین اقدامات هر کسبوکار آنلاین برای دیده شدن بیشتر در موتورهای جستجو و جذب کاربران است.
اگر تا به حال مقاله طولانی ننوشتهاید، نگران نباشید، میتوانید از همین حالا شروع کنید. فقط کافی است موضوع مورد نظر خود را با عمق بیشتری بررسی کنید و بیشتر راجع به آن مطالعه نمایید. در اغلب موارد نیز، این مطالعه اضافی باعث میشود تا چیزهایی جدیدی یاد بگیرید و حتی برای مقالات بعدی خود ایده پیدا کنید. با استفاده از ابزارهای تحقیق کلمات کلیدی (keyword research)، کلمات کلیدی آن موضوعات را پیدا کنید. حتما در صفحه موتور جستجو با وبسایتهایی مواجه شدهاید که دارای ساعات کار، لوکیشن و یا عکس، کنار آدرس وبسایت هستند و یا سؤالهایی که در زیر آدرس سایت نمایش داده میشوند (FAQ) و ….
اما اگر از آنها بیش از حد استفاده کنید، مخاطبان و گوگل را از خود دور خواهید کرد، و اگر از آنها خیلی کم استفاده کنید، تأثیر سئو چندان بزرگی نخواهید داشت. به عنوان یک راهنما، کلمه کلیدی شما باید در URL، عنوان، مقدمه (150 کلمه اول مقاله) و یک H2 باشد. بدون استفاده از کلمات کلیدی، نمیتوانید بفهمید که چگونه محتوای سئو را برای برند خود بنویسید. اینجا جایی است که تحقیق کلمات کلیدی وارد میشود و این سنگ بنای نحوه نوشتن محتوای سئو است. وقتی صحبت از نحوه نوشتن محتوای سئو میشود، باید موضوعاتی را انتخاب کنید که مخاطبان شما به آنها اهمیت میدهند، نه لزوماً موضوعاتی که فقط شما به آنها اهمیت میدهید. به عنوان مثال، به عنوان یک متخصص در زمینه خود، شما بسیار جلوتر از یک مبتدی هستید.
اما چه چیزی باعث بهبود سئوی محتوا میشود؟ تولید محتوای بدون استراتژی جهت بهینهسازی سئو همانند خودروی بدون موتور است که قابلیت حرکت کردن را ندارد. محتوای سایت شما به سئو نیاز دارد تا بتواند در میان میلیونها وبلاگ دیده شود. متاسفانه این روزها موتورهای جستوجو فقط به کیفیت بالای محتوا امتیاز نمیدهند و محتوای شما باید علاوه بر کیفیت، از لحاظ سئو هم بهینه شده باشد. در این مقاله سعی کردهایم تا در چند مرحله راهنمای کامل بهینه سازی سئو محتوا را توضیح دهیم. کلمات کلیدی متشابه را میتوانید در صفحه پایین نتایج جستجو گوگل تحت عنوان نتایج مرتبط یا Related searches در هر نتایجی مشاهده کنید.
اگر هدف جستجوگر این است که درباره سفر در پاریس بیشتر بداند، پس می توانید به مسیر انتشار وبلاگ بروید. در حالی که به روزرسانی الگوریتم BERT به اهمیت قصد جستجو اشاره کرد، نویسندگان محتوای سئو در همه جا از شنیدن این که موتور جستجو، محتوای مخاطب محور را در اولویت قرار می دهد تعجب نکردند. لینک سازی داخلی به معنی ایجاد لینک به صفحات دیگر وبسایت خودتان و لینک سازی خارجی به معنی ایجاد لینک به وبسایتهای دیگر است. عنوان و توضیحات محتوای شما باید جذاب و کاربردی باشد تا مخاطبان را به خواندن محتوا ترغیب کند. از دسته بندی ها برای تقسیم محتوای شما به موضوعات اصلی مورد بحث در وبلاگ وردپرس استفاده می شود. از سوی دیگر، برچسب ها موضوعاتی هستند که در یک پست وبلاگ جداگانه مورد بحث قرار می گیرند.
ما در آوادیس با استفاده از به روزترین ابزارها به تحلیل دقیق رقبا و بررسی کلمات کلیدی می پردازیم. از ابزارهایی مانند AHref keyword Explorer, KeywordTools, KwFinder یا ابزارهای ایرانی برای پیدا کردن کلمات کلیدی استفاده کنید. به عنوان مثال اگر سایت شما فروش لوازم یدکی خودرو باشد با کلمات کلیدی همچون، باتری خودرو، لاستیک خودرو، قطعات موتوری و … روبه رو هستید. وارد یکی از سایت های تحقیق کلمات کلیدی شوید و هر عبارت مناسب با خدمت یا محصولی که دارید سرچ بزنید تا کلمات کلیدی مهم و مرتبط را پیدا کنید. اگر با اصطلاحات سئو آشنا نیستید در اینجا لیست بزرگی از آنها را برای شما آماده ساختیم. از این نکات و ترفندهای سئوی محتوا برای ایجاد محتوای با ارزش و تبدیل بالا استفاده کنید تا وب سایت شما را به صورت آنلاین جلب کند.
به عنوان مثال، میتوانید مقالات آموزشی در زمینه سئو بنویسید و در وبسایت خود منتشر کنید. در نهایت، برای بهبود سئوی سایت، استفاده از تکنیکهای حرفهای و ابزارهای پیشرفته، مسیر رشد و دیده شدن بهتر در گوگل را هموار میکند. از ایجاد دادههای اسکیما برای نمایش نتایج برجسته در جستجو گرفته تا لینکسازی داخلی و بررسی منظم عملکرد سایت، همه و همه در افزایش بازدهی سایت و بازاریابی دیجیتال تأثیرگذارند. تکنیکهای پیشرفته بهبود سئوی سایت، به کسبوکارها کمک میکنند تا علاوه بر افزایش ترافیک، بهبود رتبه در گوگل را نیز تجربه کنند. استفاده از ابزارها و روشهای حرفهای، مثل دادههای ساختاریافته و ارزیابی بکلینکها، میتواند مسیر موفقیت در ارتقاء سئو را هموار کند.
کدام یک از 15 تکنیک های سئو ی پست امروز را ابتدا امتحان می کنید؟ آیا قصد دارید شروع به انتشار محتوای طولانی تر کنید؟ شایدم بخواهید سایت خود را برای Google RankBrain بهینه کنید. بک لینک ها، لینک هایی از سایر وب سایت ها هستند که به وب سایت شما اشاره می کنند. لینک های خارجی یکی از مهم ترین ترفندهای سئو هستند، زیرا نشان دهنده قابل اعتماد بودن و محبوبیت وب سایت شما هستند. RankBrain همچنین از بک لینک ها برای ارزیابی اعتبار و ارتباط وب سایت شما برای یک جستجوی خاص استفاده می کند. شما ترافیک موتورهای جستجو را سریعتر دریافت خواهید کرد و در نهایت صفحه را برای بیش از یک عبارت رتبه بندی می کنید. از این گذشته، پیوندهای خارجی مفید به کاربران کمک می کند محتوایی را پیدا کنند که می تواند به آنها کمک کند درباره موضوعاتی که در مقاله خود صحبت می کنید بیشتر بیاموزند.
بنابراین مسئله، تأکید بیش از حد بر محتوای غنی از کلمات کلیدی بوده است که عمدتاً منجر به تجربه کاربر ضعیف و درنهایت، تبدیل کمتر شده است. سعی کنید وبسایت خود را بهینه سازی کنید تا با سرعت بالاتری بارگذاری شود. استفاده از تصاویر و ویدیوهای مرتبط میتواند به جذابیت محتوای شما افزایش دهد و به شما در سئو کمک کند. برخی از کارشناسان سئو بر این باورند که تگ توضیحات متا نامربوط شده است. در یونیکس وب، توصیه می کنیم از توضیحات متا برای همه پست های خود استفاده کنید. ساده ترین راه برای یافتن آنها این است که به سادگی کلمه کلیدی تمرکز خود را در جستجوی Google وارد کنید و به پایین نتایج که در آن لیست می شوند بروید.
آنها داده های عمیق کلمه کلیدی، تجزیه و تحلیل رقابت، ردیابی موقعیت کلمات کلیدی و هزاران ویژگی مفید دیگر را ارائه می دهند. از آنجایی که موتورهای جستجو اغلب بزرگترین منبع ترافیک وب سایت هستند، این می تواند برای وبلاگ، فروشگاه آنلاین یا وب سایت کسب و کار کوچک شما بسیار ارزشمند باشد. وبلاگ اکسپوزر نینجا جایی است که در آن میتوانید محتواهای جالب و خاصی را پیدا کنید! این وبسایت از بازاریابی ایمیلی تا افزایش ترافیک سایت و آموزش کار با Google Analytics 4 را به شما آموزش میدهد. مطالعات نشان داده است که طول آدرس اینترنتی یا URL، تأثیر مستقیمی بر نحوه ارزیابی محتوا توسط موتورهای جستجو دارد.
در اینجا برای شما توضیح می دهیم که سئو محتوا چیست و هم چنین 10 نکته برای کمک به شما در ایجاد بهترین محتوای SEO خود با توجه به اصول سئو در تولید محتوا در سال 2025 آورده شده است. با گسترش اینترنت و دیجیتالی شدن ارتباطات، داشتن دانش و مهارت در سئو و دیجیتال مارکتینگ به یکی از پایههای اساسی موفقیت کسبوکارها تبدیل شده است. کسبوکارهای بزرگ و کوچک برای جذب مشتریان و دیدهشدن در فضای رقابتی آنلاین، نیازمند حضور مؤثر در نتایج جستجوی گوگل و بهکارگیری استراتژیهای بازاریابی دیجیتال هستند. یادگیری این مهارتها نه تنها برای صاحبان کسبوکار بلکه برای افرادی که به دنبال فرصتهای شغلی جدید و پردرآمد هستند، ضروری است. تحقیق کلمات کلیدی تکنیکی است که توسط سازندگان محتوا و کارشناسان سئو استفاده می شود. این به شما کمک می کند موضوعاتی را که کاربران شما به آنها علاقه مند هستند بر اساس داده های موتور جستجو کشف کنید.
محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی ممکن است فاقد اصالت و خلاقیت باشد و نیاز به ویرایش و شخصی سازی داشته باشد. همچنین، ممکن است هوش مصنوعی نتواند محتوایی با احساسات و عواطف انسانی تولید کند. با وجود مزایای بسیار، استفاده از هوش مصنوعی در تولید محتوا چالشهایی نیز به همراه دارد. یکی از این چالشها، نیاز به ویرایش و بازبینی محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی است. محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی ممکن است کامل و بینقص نباشد و نیاز به ویرایش انسانی داشته باشد.
علاوه بر این با تولید محتوای صحیح و دریافت بک لینک های معتبر، می توان به گوگل نشان داد وب سایت معتبری داریم. بسیاری از بازاریابان منتظر میمانند تا تولید محتوا انجام شود و سپس آن را سئو کنند. آنها ابتدا تلاش میکنند تا محتوای تولید شده را کاملاً مطالعه کنند و سپس آن را با چند کلمه کلیدی و لینک بهینه کنند. اما یک استراتژی بازاریابی محتوای تاثیرگذار باید با کلمات کلیدی و تحقیق دربارهی نحوهی سرچ کردن کاربران شروع شود. اگر بدانید که کاربران شما چه چیزهایی را جستوجو میکنند و بهدنبال چه محتوایی هستند، میتوانید محتوایی را تولید کنید که به سوالات آنها پاسخ داده و آنها را به سمت وبسایت خود هدایت کنید.
مانند هر چیز دیگر، مقدار محتوای جدیدی که منتشر میکنید به بودجه شما بستگی دارد. CTR یک عامل مهم در موتور جستجو گوگل برای رتبه بندی وب سایت شما میباشد. هر چه کاربران بر روی لینکهای بیشتری از سایت شما کلیک کنند، شانس شما برای کسب رتبههای بالاتر در گوگل بیشتر است. سوم این است که ابزارهای هوش مصنوعی قطعا کار تحلیل رقبا، لینکها، یافتن کلمات کلیدی مناسب و جمعآوری جدیدترین دادهها و اطلاعات را راحتتر میکنند. دوم این است که ابزارهای هوش مصنوعی کار نوشتن و حتی ساختن عکس و تصاویر مناسب برای محتوا را سریعتر میکند. در ادامه قصد داریم روشها و ابزارهایی را به شما معرفی کنیم که با استفاده از آنها میتوانید نتایج عملکرد خود در سئو محتوا را مشاهده کنید و جایگاه خود را نسبت به رقبای خود بررسی کنید.
https://seohacker.academy/product/seo-course-gray-hat-mastering/